Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MRÁČEK, P. VOLŠA, L.
Original Title
Business Professionalism & Customer Satisfaction
Type
conference paper
Language
English
Original Abstract
The article illustrates connection between Business Professionalism and Customer Satisfaction.
Keywords
Business, profesionalism, creativity, statifaction, loyalty, satisfied customer
Authors
MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.
Released
11. 5. 2007
Publisher
Evropský polytechnický institut, s.r.o.
Location
Kunovice
ISBN
978-80-7314-111-0
Book
Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy
Pages from
79
Pages to
84
Pages count
306
BibTex
@inproceedings{BUT22666, author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}", title="Business Professionalism & Customer Satisfaction", booktitle="Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy", year="2007", pages="79--84", publisher="Evropský polytechnický institut, s.r.o.", address="Kunovice", isbn="978-80-7314-111-0" }