Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MRÁČEK, P. VOLŠA, L.
Originální název
Business Professionalism & Customer Satisfaction
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The article illustrates connection between Business Professionalism and Customer Satisfaction.
Klíčová slova
Business, profesionalism, creativity, statifaction, loyalty, satisfied customer
Autoři
MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.
Vydáno
11. 5. 2007
Nakladatel
Evropský polytechnický institut, s.r.o.
Místo
Kunovice
ISBN
978-80-7314-111-0
Kniha
Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy
Strany od
79
Strany do
84
Strany počet
306
BibTex
@inproceedings{BUT22666, author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}", title="Business Professionalism & Customer Satisfaction", booktitle="Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy", year="2007", pages="79--84", publisher="Evropský polytechnický institut, s.r.o.", address="Kunovice", isbn="978-80-7314-111-0" }