Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.
Original Title
MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE
English Title
Development of the model of market orientation
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Tento příspěvek se zabývá vývojem modelů tržní orientace, tj. prvky, které ovlivňují tržní orientaci a prvky, které tržní orientace ovlivňuje. Je zde uvedena kompilace současných dostupných zdrojů pojednávajících o zveřejněných modelech tržní orientace. Závěrem je uvedeno shrnutí současných poznatků tržní orientace v této oblasti. Příspěvek je zpracován v rámci řešení grantového projektu GA GA 402/07/1493.
English abstract
The paper is focused on the development of the model of market orientation. It means on the items influencing market orientation and on the items influenced by market orientation. There is also compilation of theoretical information about marketing orientation by authors working in this field in the paper. The main conclusions are stated in the last part of the work. The paper is a part of grant project, No. GA 402/07/1493.
Keywords
marketing, tržní orientace
Key words in English
marketing, market orientation
Authors
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.
RIV year
2007
Released
25. 5. 2007
Publisher
VUTv Brně, FP
Location
Brno
ISBN
978-80-7204-532-7
Book
Management, Economics and Business Development in the new European Conditions
Pages from
38
Pages to
39
Pages count
1
BibTex
@inproceedings{BUT23476, author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}", title="MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE", booktitle="Management, Economics and Business Development in the new European Conditions", year="2007", pages="38--39", publisher="VUTv Brně, FP", address="Brno", isbn="978-80-7204-532-7" }