Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE
Anglický název
Development of the model of market orientation
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Tento příspěvek se zabývá vývojem modelů tržní orientace, tj. prvky, které ovlivňují tržní orientaci a prvky, které tržní orientace ovlivňuje. Je zde uvedena kompilace současných dostupných zdrojů pojednávajících o zveřejněných modelech tržní orientace. Závěrem je uvedeno shrnutí současných poznatků tržní orientace v této oblasti. Příspěvek je zpracován v rámci řešení grantového projektu GA GA 402/07/1493.
Anglický abstrakt
The paper is focused on the development of the model of market orientation. It means on the items influencing market orientation and on the items influenced by market orientation. There is also compilation of theoretical information about marketing orientation by authors working in this field in the paper. The main conclusions are stated in the last part of the work. The paper is a part of grant project, No. GA 402/07/1493.
Klíčová slova
marketing, tržní orientace
Klíčová slova v angličtině
marketing, market orientation
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.
Rok RIV
2007
Vydáno
25. 5. 2007
Nakladatel
VUTv Brně, FP
Místo
Brno
ISBN
978-80-7204-532-7
Kniha
Management, Economics and Business Development in the new European Conditions
Strany od
38
Strany do
39
Strany počet
1
BibTex
@inproceedings{BUT23476, author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}", title="MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE", booktitle="Management, Economics and Business Development in the new European Conditions", year="2007", pages="38--39", publisher="VUTv Brně, FP", address="Brno", isbn="978-80-7204-532-7" }