Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
DOSKOČIL, R. MRÁČEK, P. NESVADBOVÁ, K.
Original Title
Marketing školy a jeho vliv na rozhodování uchazečů
Type
conference paper
Language
Czech
English abstract
Profesionálně a eticky prováděný marketing škol může pozitivně ovlivnit rozhodování uchazečů o studium. V tomto článku je popsáno, proč by se škola, která chce získat pozitivní ohlas, měla zaměřit na marketing komplexně a ne se soustředit pouze na jednotlivé části. Jsou zde brány v úvahu i rozdílná vnímání hodnot uchazečů.
Authors
DOSKOČIL, R.; MRÁČEK, P.; NESVADBOVÁ, K.
Released
31. 8. 2007
Publisher
Fakulta masmediálnej komunikécie UCM v Trnave
Location
Trnava (SK)
ISBN
978-80-89220-86-1
Book
Marketing vzdelávacích inštitúcií
Pages from
53
Pages to
59
Pages count
348
BibTex
@inproceedings{BUT23899, author="Radek {Doskočil} and Pavel {Mráček} and Klára {Placier}", title="Marketing školy a jeho vliv na rozhodování uchazečů", booktitle="Marketing vzdelávacích inštitúcií", year="2007", pages="53--59", publisher="Fakulta masmediálnej komunikécie UCM v Trnave", address="Trnava (SK)", isbn="978-80-89220-86-1" }