Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
DOSKOČIL, R. MRÁČEK, P. NESVADBOVÁ, K.
Originální název
Marketing školy a jeho vliv na rozhodování uchazečů
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Anglický abstrakt
Profesionálně a eticky prováděný marketing škol může pozitivně ovlivnit rozhodování uchazečů o studium. V tomto článku je popsáno, proč by se škola, která chce získat pozitivní ohlas, měla zaměřit na marketing komplexně a ne se soustředit pouze na jednotlivé části. Jsou zde brány v úvahu i rozdílná vnímání hodnot uchazečů.
Autoři
DOSKOČIL, R.; MRÁČEK, P.; NESVADBOVÁ, K.
Vydáno
31. 8. 2007
Nakladatel
Fakulta masmediálnej komunikécie UCM v Trnave
Místo
Trnava (SK)
ISBN
978-80-89220-86-1
Kniha
Marketing vzdelávacích inštitúcií
Strany od
53
Strany do
59
Strany počet
348
BibTex
@inproceedings{BUT23899, author="Radek {Doskočil} and Pavel {Mráček} and Klára {Placier}", title="Marketing školy a jeho vliv na rozhodování uchazečů", booktitle="Marketing vzdelávacích inštitúcií", year="2007", pages="53--59", publisher="Fakulta masmediálnej komunikécie UCM v Trnave", address="Trnava (SK)", isbn="978-80-89220-86-1" }