Publication detail

Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce

MRÁČEK, P. SEMORÁDOVÁ, P.

Original Title

Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce

English Title

By Means of Communication to Positive Image Building of an Educational Institution

Type

conference paper

Language

Czech

English abstract

This article presents marketing tools that can be used by managers to get that kind of professional image that will attract present and potential customers and clients and that will create a new and attractive business image. Internal Publications are considered by us to be the most important marketing tools in the area of university's image.

Key words in English

image of a firm, communikation, management administration, educational institution, satisfied customer

Authors

MRÁČEK, P.; SEMORÁDOVÁ, P.

Released

30. 11. 2006

Publisher

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Location

Trnava (SK)

ISBN

80-89220-51-7

Book

Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií

Pages from

60

Pages to

69

BibTex

@inproceedings{BUT24263,
  author="Pavel {Mráček} and Petra {Semorádová}",
  title="Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce",
  booktitle="Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií",
  year="2006",
  pages="60--69",
  publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave",
  address="Trnava (SK)",
  isbn="80-89220-51-7"
}