Detail publikace

Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce

MRÁČEK, P. SEMORÁDOVÁ, P.

Originální název

Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce

Anglický název

By Means of Communication to Positive Image Building of an Educational Institution

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Anglický abstrakt

This article presents marketing tools that can be used by managers to get that kind of professional image that will attract present and potential customers and clients and that will create a new and attractive business image. Internal Publications are considered by us to be the most important marketing tools in the area of university's image.

Klíčová slova v angličtině

image of a firm, communikation, management administration, educational institution, satisfied customer

Autoři

MRÁČEK, P.; SEMORÁDOVÁ, P.

Vydáno

30. 11. 2006

Nakladatel

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Místo

Trnava (SK)

ISBN

80-89220-51-7

Kniha

Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií

Strany od

60

Strany do

69

BibTex

@inproceedings{BUT24263,
  author="Pavel {Mráček} and Petra {Semorádová}",
  title="Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce",
  booktitle="Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií",
  year="2006",
  pages="60--69",
  publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave",
  address="Trnava (SK)",
  isbn="80-89220-51-7"
}