Publication detail

Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?

HLAVENKA, B.

Original Title

Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?

English Title

Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

English abstract

The papers gives the authors opinion on trendy slogan "Knowledge Company". He answers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.

Key words in English

knowledge management, knowledge company, virtual company

Authors

HLAVENKA, B.

RIV year

2001

Released

23. 5. 2001

Publisher

DT ZSVTS Bratislava

Location

Bratislava

ISBN

80-233-04437

Book

XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management

Pages from

52

Pages to

60

Pages count

7

BibTex

@inproceedings{BUT3100,
  author="Bohumil {Hlavenka}",
  title="Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?",
  booktitle="XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management",
  year="2001",
  pages="52--60",
  publisher="DT ZSVTS Bratislava",
  address="Bratislava",
  isbn="80-233-04437"
}