Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
HLAVENKA, B.
Original Title
Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?
English Title
Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
English abstract
The papers gives the authors opinion on trendy slogan "Knowledge Company". He answers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.
Key words in English
knowledge management, knowledge company, virtual company
Authors
RIV year
2001
Released
23. 5. 2001
Publisher
DT ZSVTS Bratislava
Location
Bratislava
ISBN
80-233-04437
Book
XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management
Pages from
52
Pages to
60
Pages count
7
BibTex
@inproceedings{BUT3100, author="Bohumil {Hlavenka}", title="Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?", booktitle="XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management", year="2001", pages="52--60", publisher="DT ZSVTS Bratislava", address="Bratislava", isbn="80-233-04437" }