Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HLAVENKA, B.
Originální název
Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?
Anglický název
Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Anglický abstrakt
The papers gives the authors opinion on trendy slogan "Knowledge Company". He answers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.
Klíčová slova v angličtině
knowledge management, knowledge company, virtual company
Autoři
Rok RIV
2001
Vydáno
23. 5. 2001
Nakladatel
DT ZSVTS Bratislava
Místo
Bratislava
ISBN
80-233-04437
Kniha
XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management
Strany od
52
Strany do
60
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT3100, author="Bohumil {Hlavenka}", title="Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?", booktitle="XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management", year="2001", pages="52--60", publisher="DT ZSVTS Bratislava", address="Bratislava", isbn="80-233-04437" }