Detail publikace

Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?

HLAVENKA, B.

Originální název

Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?

Anglický název

Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

Anglický abstrakt

The papers gives the authors opinion on trendy slogan "Knowledge Company". He answers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.

Klíčová slova v angličtině

knowledge management, knowledge company, virtual company

Autoři

HLAVENKA, B.

Rok RIV

2001

Vydáno

23. 5. 2001

Nakladatel

DT ZSVTS Bratislava

Místo

Bratislava

ISBN

80-233-04437

Kniha

XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management

Strany od

52

Strany do

60

Strany počet

7

BibTex

@inproceedings{BUT3100,
  author="Bohumil {Hlavenka}",
  title="Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?",
  booktitle="XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management",
  year="2001",
  pages="52--60",
  publisher="DT ZSVTS Bratislava",
  address="Bratislava",
  isbn="80-233-04437"
}