Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
NAVRÁTILOVÁ, L.
Original Title
Propojení jazyka a kultury v mezinárodní internetové reklamě
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Cílem příspěvku je vysvětlení důležitosti jazyka a kultury při orientaci reklamy na zahraniční trhy a porovnání internetové reklamy a její souhry mezi jazykem a kulturou u pěti známých nadnárodních společností: Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Intel a Microsoft. V příspěvku jsou vysvětleny rozdíly mezi původními webovými stránkami firem v anglickém jazyce a zjednodušenném a tradičním čínském jazyce.
Keywords
internetová reklama, kultura, jazyk, kulturní kontext
Authors
Released
4. 12. 2009
ISBN
978-80-214-3980-1
Book
International workshop for PhD students 2009
Pages from
1
Pages to
6
Pages count
BibTex
@inproceedings{BUT34017, author="Ludmila {Navrátilová}", title="Propojení jazyka a kultury v mezinárodní internetové reklamě", booktitle="International workshop for PhD students 2009", year="2009", pages="1--6", isbn="978-80-214-3980-1" }