Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
NAVRÁTILOVÁ, L.
Originální název
Propojení jazyka a kultury v mezinárodní internetové reklamě
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem příspěvku je vysvětlení důležitosti jazyka a kultury při orientaci reklamy na zahraniční trhy a porovnání internetové reklamy a její souhry mezi jazykem a kulturou u pěti známých nadnárodních společností: Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Intel a Microsoft. V příspěvku jsou vysvětleny rozdíly mezi původními webovými stránkami firem v anglickém jazyce a zjednodušenném a tradičním čínském jazyce.
Klíčová slova
internetová reklama, kultura, jazyk, kulturní kontext
Autoři
Vydáno
4. 12. 2009
ISBN
978-80-214-3980-1
Kniha
International workshop for PhD students 2009
Strany od
1
Strany do
6
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT34017, author="Ludmila {Navrátilová}", title="Propojení jazyka a kultury v mezinárodní internetové reklamě", booktitle="International workshop for PhD students 2009", year="2009", pages="1--6", isbn="978-80-214-3980-1" }