Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
HLAVENKA, B.
Original Title
Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení
English Title
Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management
Type
journal article - other
Language
Czech
Original Abstract
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
English abstract
The papers gives the authors option on trendy slogan "Knoeledge Comapny". He anawers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.
Key words in English
knowledge management, knowledge company
Authors
RIV year
2001
Released
1. 6. 2001
ISBN
1211-4162
Periodical
Strojírenská technologie
Year of study
VI
Number
2
State
Czech Republic
Pages from
28
Pages to
32
Pages count
5
BibTex
@article{BUT39646, author="Bohumil {Hlavenka}", title="Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení", journal="Strojírenská technologie", year="2001", volume="VI", number="2", pages="5", issn="1211-4162" }