Publication detail

Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení

HLAVENKA, B.

Original Title

Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení

English Title

Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management

Type

journal article - other

Language

Czech

Original Abstract

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

English abstract

The papers gives the authors option on trendy slogan "Knoeledge Comapny". He anawers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.

Key words in English

knowledge management, knowledge company

Authors

HLAVENKA, B.

RIV year

2001

Released

1. 6. 2001

ISBN

1211-4162

Periodical

Strojírenská technologie

Year of study

VI

Number

2

State

Czech Republic

Pages from

28

Pages to

32

Pages count

5

BibTex

@article{BUT39646,
  author="Bohumil {Hlavenka}",
  title="Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení",
  journal="Strojírenská technologie",
  year="2001",
  volume="VI",
  number="2",
  pages="5",
  issn="1211-4162"
}