Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HLAVENKA, B.
Originální název
Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení
Anglický název
Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Anglický abstrakt
The papers gives the authors option on trendy slogan "Knoeledge Comapny". He anawers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.
Klíčová slova v angličtině
knowledge management, knowledge company
Autoři
Rok RIV
2001
Vydáno
1. 6. 2001
ISSN
1211-4162
Periodikum
Strojírenská technologie
Ročník
VI
Číslo
2
Stát
Česká republika
Strany od
28
Strany do
32
Strany počet
5
BibTex
@article{BUT39646, author="Bohumil {Hlavenka}", title="Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení", journal="Strojírenská technologie", year="2001", volume="VI", number="2", pages="5", issn="1211-4162" }