Detail publikace

Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení

HLAVENKA, B.

Originální název

Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení

Anglický název

Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti - metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

Anglický abstrakt

The papers gives the authors option on trendy slogan "Knoeledge Comapny". He anawers the question of when, where and how to use knowledge - methodes in production preparation, organization and management.

Klíčová slova v angličtině

knowledge management, knowledge company

Autoři

HLAVENKA, B.

Rok RIV

2001

Vydáno

1. 6. 2001

ISSN

1211-4162

Periodikum

Strojírenská technologie

Ročník

VI

Číslo

2

Stát

Česká republika

Strany od

28

Strany do

32

Strany počet

5

BibTex

@article{BUT39646,
  author="Bohumil {Hlavenka}",
  title="Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení",
  journal="Strojírenská technologie",
  year="2001",
  volume="VI",
  number="2",
  pages="5",
  issn="1211-4162"
}