Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
CHALUPSKÝ, V.
Original Title
Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.
English Title
Results of innovation of Marketing Application Course
Type
journal article - other
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek popisuje výsledek procesu inovace předmětu Marketingové aplikace - jako jednoho ze ztěžejních předmětů závěrečného ročníku magisterského studia oboru Podnikové finance a obchod na Fakultě podnikatelské VUT v Brně
English abstract
The paper deals with a description of a process of innovation of a Marketing appliacation course - as one of core courses of the final study year of Company Economics and Finance specialization at Business and Management Faculty, Brno University of Technology
Keywords
marketingové aplikace, inovace výuky, obor podnikové finance a obchod
Key words in English
Marketing Application, innovation of a course,
Authors
RIV year
2008
Released
12. 12. 2008
Publisher
ČMS
Location
Praha
ISBN
1211-5622
Periodical
Marketing a komunikace
Year of study
XVIII (4)
Number
4
State
Czech Republic
Pages from
10
Pages to
12
Pages count
2
BibTex
@article{BUT48380, author="Vladimír {Chalupský}", title="Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.", journal="Marketing a komunikace", year="2008", volume="XVIII (4)", number="4", pages="10--12", issn="1211-5622" }