Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHALUPSKÝ, V.
Originální název
Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.
Anglický název
Results of innovation of Marketing Application Course
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek popisuje výsledek procesu inovace předmětu Marketingové aplikace - jako jednoho ze ztěžejních předmětů závěrečného ročníku magisterského studia oboru Podnikové finance a obchod na Fakultě podnikatelské VUT v Brně
Anglický abstrakt
The paper deals with a description of a process of innovation of a Marketing appliacation course - as one of core courses of the final study year of Company Economics and Finance specialization at Business and Management Faculty, Brno University of Technology
Klíčová slova
marketingové aplikace, inovace výuky, obor podnikové finance a obchod
Klíčová slova v angličtině
Marketing Application, innovation of a course,
Autoři
Rok RIV
2008
Vydáno
12. 12. 2008
Nakladatel
ČMS
Místo
Praha
ISSN
1211-5622
Periodikum
Marketing a komunikace
Ročník
XVIII (4)
Číslo
4
Stát
Česká republika
Strany od
10
Strany do
12
Strany počet
2
BibTex
@article{BUT48380, author="Vladimír {Chalupský}", title="Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.", journal="Marketing a komunikace", year="2008", volume="XVIII (4)", number="4", pages="10--12", issn="1211-5622" }