Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
Lukášová, R., Šimberová, I., Nový, I.
Original Title
Organizační kultura orientovaná na zákazníka
English Title
Corporate culture oriented to the customer
Type
book chapter
Language
Czech
Original Abstract
Organizaci orientovanou na zákazníka lze charakterizovat jako organizaci, v níž směřování aktivit a úsilí pracovníků je soustředěno na poznání potřeb a přání zákazníků a na jejich uspokojení.
English abstract
Customer oriented organisation focuses all of activities to find out needs and expectations of customers.
Key words in English
organizační kultura, zákazník, kvalita, inovace
Authors
RIV year
2004
Released
1. 1. 2004
Publisher
Grada Publishing, a.s.
Location
Praha
ISBN
80-247-0648-2
Book
Organizační kultura
Edition
Grada
Edition number
1
Pages from
123
Pages to
256
Pages count
129
BibTex
@inbook{BUT55368, author="Růžena {Lukášová} and Iveta {Šimberová} and Ivan {Nový}", title="Organizační kultura orientovaná na zákazníka", booktitle="Organizační kultura", year="2004", publisher="Grada Publishing, a.s.", address="Praha", series="Grada", edition="1", pages="123--256", isbn="80-247-0648-2" }