Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikačního výsledku
Lukášová, R., Šimberová, I., Nový, I.
Originální název
Organizační kultura orientovaná na zákazníka
Anglický název
Corporate culture oriented to the customer
Druh
Kapitola, resp. kapitoly v odborné knize
Originální abstrakt
Organizaci orientovanou na zákazníka lze charakterizovat jako organizaci, v níž směřování aktivit a úsilí pracovníků je soustředěno na poznání potřeb a přání zákazníků a na jejich uspokojení.
Anglický abstrakt
Customer oriented organisation focuses all of activities to find out needs and expectations of customers.
Klíčová slova v angličtině
organizační kultura, zákazník, kvalita, inovace
Autoři
Vydáno
01.01.2004
Nakladatel
Grada Publishing, a.s.
Místo
Praha
ISBN
80-247-0648-2
Kniha
Organizační kultura
Edice
Grada
Strany od
123
Strany do
256
Strany počet
129
BibTex
@inbook{BUT55368, author="Růžena {Lukášová} and Iveta {Šimberová} and Ivan {Nový}", title="Organizační kultura orientovaná na zákazníka", booktitle="Organizační kultura", year="2004", publisher="Grada Publishing, a.s.", address="Praha", series="Grada", edition="1", pages="123--256", isbn="80-247-0648-2" }