Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
Lukášová, R., Šimberová, I., Nový, I.
Originální název
Organizační kultura orientovaná na zákazníka
Anglický název
Corporate culture oriented to the customer
Typ
kapitola v knize
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Organizaci orientovanou na zákazníka lze charakterizovat jako organizaci, v níž směřování aktivit a úsilí pracovníků je soustředěno na poznání potřeb a přání zákazníků a na jejich uspokojení.
Anglický abstrakt
Customer oriented organisation focuses all of activities to find out needs and expectations of customers.
Klíčová slova v angličtině
organizační kultura, zákazník, kvalita, inovace
Autoři
Rok RIV
2004
Vydáno
1. 1. 2004
Nakladatel
Grada Publishing, a.s.
Místo
Praha
ISBN
80-247-0648-2
Kniha
Organizační kultura
Edice
Grada
Číslo edice
1
Strany od
123
Strany do
256
Strany počet
129
BibTex
@inbook{BUT55368, author="Růžena {Lukášová} and Iveta {Šimberová} and Ivan {Nový}", title="Organizační kultura orientovaná na zákazníka", booktitle="Organizační kultura", year="2004", publisher="Grada Publishing, a.s.", address="Praha", series="Grada", edition="1", pages="123--256", isbn="80-247-0648-2" }