Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KONEČNÝ, M.
Original Title
Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)
English Title
Strategic management tools aimed at enterprise value.
Type
book chapter
Language
Czech
Original Abstract
Strategické řízení usiluje o trvalý růst tržní hodnoty podniku připadající na jednotku tržeb (obratu) při žádoucím růstu tržeb především tím, že stále dbá jednak o vytváření podmínek a schopností podniku. pro pružnou a rychlou reakci na vznikající podnikatelské příležitosti, jednak o úspěšné řízení procesních změn typu týmově připravovaných a realizovaných komplexních inovací vyšších řádů, zajišťující konkurenční schopnost podniku na světových trzích, další rozvoj podniku (objem odbytu), růst efektivnosti činnosti (růst zisku, rentability kapitálu při stálé platební schopnosti podniku). Zkušenosti podniků, kterým se ve světě v posledních více než deseti letech podařilo dosahovat trvalého růstu tržní hodnoty podniku.
English abstract
Strategic management seeks a permanent increase in market value per unit of sales (turnover) for the desired revenue growth primarily by constantly ensure, first, the creation of conditions and capacity of the company.
Keywords
strategické řízení, hodnota podniku
Key words in English
strategic management, enterprise value
Authors
RIV year
2002
Released
1. 1. 2002
Publisher
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.
Location
Ostrava
ISBN
80-248-0188-4
Book
Kolokvium
Edition
1
Edition number
Pages from
118
Pages to
122
Pages count
5
BibTex
@inbook{BUT55812, author="Miloš {Konečný}", title="Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)", booktitle="Kolokvium", year="2002", publisher="Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.", address="Ostrava", series="1", edition="1", pages="5", isbn="80-248-0188-4" }