Detail publikace

Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)

KONEČNÝ, M.

Originální název

Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)

Anglický název

Strategic management tools aimed at enterprise value.

Typ

kapitola v knize

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Strategické řízení usiluje o trvalý růst tržní hodnoty podniku připadající na jednotku tržeb (obratu) při žádoucím růstu tržeb především tím, že stále dbá jednak o vytváření podmínek a schopností podniku. pro pružnou a rychlou reakci na vznikající podnikatelské příležitosti, jednak o úspěšné řízení procesních změn typu týmově připravovaných a realizovaných komplexních inovací vyšších řádů, zajišťující konkurenční schopnost podniku na světových trzích, další rozvoj podniku (objem odbytu), růst efektivnosti činnosti (růst zisku, rentability kapitálu při stálé platební schopnosti podniku). Zkušenosti podniků, kterým se ve světě v posledních více než deseti letech podařilo dosahovat trvalého růstu tržní hodnoty podniku.

Anglický abstrakt

Strategic management seeks a permanent increase in market value per unit of sales (turnover) for the desired revenue growth primarily by constantly ensure, first, the creation of conditions and capacity of the company.

Klíčová slova

strategické řízení, hodnota podniku

Klíčová slova v angličtině

strategic management, enterprise value

Autoři

KONEČNÝ, M.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.

Místo

Ostrava

ISBN

80-248-0188-4

Kniha

Kolokvium

Edice

1

Číslo edice

1

Strany od

118

Strany do

122

Strany počet

5

BibTex

@inbook{BUT55812,
  author="Miloš {Konečný}",
  title="Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)",
  booktitle="Kolokvium",
  year="2002",
  publisher="Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.",
  address="Ostrava",
  series="1",
  edition="1",
  pages="5",
  isbn="80-248-0188-4"
}