Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KONEČNÝ, M.
Originální název
Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)
Anglický název
Strategic management tools aimed at enterprise value.
Typ
kapitola v knize
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Strategické řízení usiluje o trvalý růst tržní hodnoty podniku připadající na jednotku tržeb (obratu) při žádoucím růstu tržeb především tím, že stále dbá jednak o vytváření podmínek a schopností podniku. pro pružnou a rychlou reakci na vznikající podnikatelské příležitosti, jednak o úspěšné řízení procesních změn typu týmově připravovaných a realizovaných komplexních inovací vyšších řádů, zajišťující konkurenční schopnost podniku na světových trzích, další rozvoj podniku (objem odbytu), růst efektivnosti činnosti (růst zisku, rentability kapitálu při stálé platební schopnosti podniku). Zkušenosti podniků, kterým se ve světě v posledních více než deseti letech podařilo dosahovat trvalého růstu tržní hodnoty podniku.
Anglický abstrakt
Strategic management seeks a permanent increase in market value per unit of sales (turnover) for the desired revenue growth primarily by constantly ensure, first, the creation of conditions and capacity of the company.
Klíčová slova
strategické řízení, hodnota podniku
Klíčová slova v angličtině
strategic management, enterprise value
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.
Místo
Ostrava
ISBN
80-248-0188-4
Kniha
Kolokvium
Edice
1
Číslo edice
Strany od
118
Strany do
122
Strany počet
5
BibTex
@inbook{BUT55812, author="Miloš {Konečný}", title="Nástroje strategického řízení zaměřeného na hodnotu podniku. (Mezinárodní kolokvium.)", booktitle="Kolokvium", year="2002", publisher="Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava.", address="Ostrava", series="1", edition="1", pages="5", isbn="80-248-0188-4" }