Publication detail

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

CHALUPSKÝ, V., HOFFMANN, P., STŘELSKÁ, K.

Original Title

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

English Title

Marketing audit as a tool for competitive advantage

Type

report

Language

Czech

Original Abstract

Zpráva za řešení výzkumného úkolu v roce 2001 obsahuje poznatky o provedeném průzkumu uplatnění marketingového auditu v našich firmách.

English abstract

This report contains results of the research on the utilisation of marketing audit in our firms

Key words in English

marketing audit, sustainable competitive advantage

Authors

CHALUPSKÝ, V., HOFFMANN, P., STŘELSKÁ, K.

RIV year

2001

Released

1. 1. 2001

Publisher

a

Location

Brno

ISBN

123456

Book

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

Edition

19

Pages count

45

BibTex

@techreport{BUT56504,
  author="Vladimír {Chalupský} and Přemysl {Hoffmann} and Kateřina {Střelská}",
  title="Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody",
  year="2001",
  publisher="a",
  address="Brno",
  series="19",
  pages="45",
  isbn="123456"
}