Detail publikace

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

CHALUPSKÝ, V., HOFFMANN, P., STŘELSKÁ, K.

Originální název

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

Anglický název

Marketing audit as a tool for competitive advantage

Typ

výzkumná zpráva

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Zpráva za řešení výzkumného úkolu v roce 2001 obsahuje poznatky o provedeném průzkumu uplatnění marketingového auditu v našich firmách.

Anglický abstrakt

This report contains results of the research on the utilisation of marketing audit in our firms

Klíčová slova v angličtině

marketing audit, sustainable competitive advantage

Autoři

CHALUPSKÝ, V., HOFFMANN, P., STŘELSKÁ, K.

Rok RIV

2001

Vydáno

1. 1. 2001

Nakladatel

a

Místo

Brno

ISBN

123456

Kniha

Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody

Edice

19

Strany počet

45

BibTex

@techreport{BUT56504,
  author="Vladimír {Chalupský} and Přemysl {Hoffmann} and Kateřina {Střelská}",
  title="Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody",
  year="2001",
  publisher="a",
  address="Brno",
  series="19",
  pages="45",
  isbn="123456"
}