Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHALUPSKÝ, V., HOFFMANN, P., STŘELSKÁ, K.
Originální název
Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody
Anglický název
Marketing audit as a tool for competitive advantage
Typ
výzkumná zpráva
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Zpráva za řešení výzkumného úkolu v roce 2001 obsahuje poznatky o provedeném průzkumu uplatnění marketingového auditu v našich firmách.
Anglický abstrakt
This report contains results of the research on the utilisation of marketing audit in our firms
Klíčová slova v angličtině
marketing audit, sustainable competitive advantage
Autoři
Rok RIV
2001
Vydáno
1. 1. 2001
Nakladatel
a
Místo
Brno
ISBN
123456
Kniha
Edice
19
Strany počet
45
BibTex
@techreport{BUT56504, author="Vladimír {Chalupský} and Přemysl {Hoffmann} and Kateřina {Střelská}", title="Marketingový audit jako prostředek budování konkurenční výhody", year="2001", publisher="a", address="Brno", series="19", pages="45", isbn="123456" }