Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
Lucie Sýkorová, Ivera Šimberová, Eva Tomáškova
Original Title
Strategický marketing
English Title
Strategic marketing
Type
course reader
Language
Czech
Original Abstract
Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.
English abstract
Publication is especially for students of BAHONS studies and it is focused on the description of main topics related to strategic marketing. There are also two important chapters, which are describing market orientation and as well customer services and their importances for customers and for companies.
Key words in English
Marketing Strategy, Customer Satisfaction, Market Orientation, Services
Authors
Released
2. 8. 2004
Publisher
Ing. Zdeněk Novotný, CSc.
Location
Brno
ISBN
80-7355-017-2
Book
Edition number
1.
Pages from
1
Pages to
70
Pages count
BibTex
@misc{BUT59022, author="Iveta {Šimberová} and Eva {Tomášková}", title="Strategický marketing", booktitle="Strategický marketing", year="2004", edition="1.", pages="1--70", publisher="Ing. Zdeněk Novotný, CSc.", address="Brno", isbn="80-7355-017-2", note="course reader" }