Detail publikace

Strategický marketing

Lucie Sýkorová, Ivera Šimberová, Eva Tomáškova

Originální název

Strategický marketing

Anglický název

Strategic marketing

Typ

skriptum

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Anglický abstrakt

Publication is especially for students of BAHONS studies and it is focused on the description of main topics related to strategic marketing. There are also two important chapters, which are describing market orientation and as well customer services and their importances for customers and for companies.

Klíčová slova v angličtině

Marketing Strategy, Customer Satisfaction, Market Orientation, Services

Autoři

Lucie Sýkorová, Ivera Šimberová, Eva Tomáškova

Vydáno

2. 8. 2004

Nakladatel

Ing. Zdeněk Novotný, CSc.

Místo

Brno

ISBN

80-7355-017-2

Kniha

Strategický marketing

Číslo edice

1.

Strany od

1

Strany do

70

Strany počet

70

BibTex

@misc{BUT59022,
  author="Iveta {Šimberová} and Eva {Tomášková}",
  title="Strategický marketing",
  booktitle="Strategický marketing",
  year="2004",
  edition="1.",
  pages="1--70",
  publisher="Ing. Zdeněk Novotný, CSc.",
  address="Brno",
  isbn="80-7355-017-2",
  note="course reader"
}