Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
DOHNAL, R.
Original Title
Marketing ve stavebnictví
English Title
Marketing in Construction management
Type
course reader
Language
Czech
Original Abstract
Marketing jako podnikatelská filozofie. Strategický marketing. Analýza trhu, okolí konkurence. SWOT analýza, analýza příležitostí firmy a ohrožení. Stanovení cílů podniku.Typové varianty marketingových strategií.Význam trhu. Marketingový mix. Výrobková politika. Distribuční politika. Komunikační politika.
English abstract
Marketing as a business philosophy. Strategic marketing. Analysis of the market, surroundings and the competition. SWOT analysis, analysis of firm opportunities and threats. Company objective assignment. Typical variants of marketing strategies. Importance of the market. Marketing mix. Product policy. Distributive policy. Communicative policy.
Key words in English
Marketing Construction management
Authors
Released
30. 11. 2006
Publisher
VUT FAST Brno
Location
Brno
Pages from
1
Pages to
194
Pages count
BibTex
@misc{BUT59325, author="Radek {Dohnal}", title="Marketing ve stavebnictví", booktitle="Marketing ve stavebnictví", year="2006", edition="1.", pages="1--194", publisher="VUT FAST Brno", address="Brno", note="course reader" }