Detail publikace

Marketing ve stavebnictví

DOHNAL, R.

Originální název

Marketing ve stavebnictví

Anglický název

Marketing in Construction management

Typ

skriptum

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Marketing jako podnikatelská filozofie. Strategický marketing. Analýza trhu, okolí konkurence. SWOT analýza, analýza příležitostí firmy a ohrožení. Stanovení cílů podniku.Typové varianty marketingových strategií.Význam trhu. Marketingový mix. Výrobková politika. Distribuční politika. Komunikační politika.

Anglický abstrakt

Marketing as a business philosophy. Strategic marketing. Analysis of the market, surroundings and the competition. SWOT analysis, analysis of firm opportunities and threats. Company objective assignment. Typical variants of marketing strategies. Importance of the market. Marketing mix. Product policy. Distributive policy. Communicative policy.

Klíčová slova v angličtině

Marketing Construction management

Autoři

DOHNAL, R.

Vydáno

30. 11. 2006

Nakladatel

VUT FAST Brno

Místo

Brno

Strany od

1

Strany do

194

Strany počet

194

BibTex

@misc{BUT59325,
  author="Radek {Dohnal}",
  title="Marketing ve stavebnictví",
  booktitle="Marketing ve stavebnictví",
  year="2006",
  edition="1.",
  pages="1--194",
  publisher="VUT FAST Brno",
  address="Brno",
  note="course reader"
}