Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
DOHNAL, R.
Originální název
Marketing ve stavebnictví
Anglický název
Marketing in Construction management
Typ
skriptum
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Marketing jako podnikatelská filozofie. Strategický marketing. Analýza trhu, okolí konkurence. SWOT analýza, analýza příležitostí firmy a ohrožení. Stanovení cílů podniku.Typové varianty marketingových strategií.Význam trhu. Marketingový mix. Výrobková politika. Distribuční politika. Komunikační politika.
Anglický abstrakt
Marketing as a business philosophy. Strategic marketing. Analysis of the market, surroundings and the competition. SWOT analysis, analysis of firm opportunities and threats. Company objective assignment. Typical variants of marketing strategies. Importance of the market. Marketing mix. Product policy. Distributive policy. Communicative policy.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Construction management
Autoři
Vydáno
30. 11. 2006
Nakladatel
VUT FAST Brno
Místo
Brno
Strany od
1
Strany do
194
Strany počet
BibTex
@misc{BUT59325, author="Radek {Dohnal}", title="Marketing ve stavebnictví", booktitle="Marketing ve stavebnictví", year="2006", edition="1.", pages="1--194", publisher="VUT FAST Brno", address="Brno", note="course reader" }