Product detail

Systém analýzy řeči pro rozpoznávání emocionálních stavů

ATASSI, H. PŘINOSIL, J.

Product type

software

Abstract

Jedná se softwarový nástroj pro analýzu řeči z hlediska emočního obsahu a analýzu vzájemné reakce mezi zákazníkem a operátorem call-centra. Nástroj dokáže rozpoznat tři emoce (vztek, radost a smutek) a neutrální promluvu. Navíc tento nástroj umožňuje určit pozice a dobu trvání skákání do řeči, reakce a váhání jak ve směru operátor-zákazník tak i v opačném směru. Systém byl zařazen do stávajícího záznamového systému firmy Retia a.s.

Keywords

Emocionální stav, analýza řečového signálu, klasifikace

Create date

10. 2. 2009

Location

Ústav telekomunikací Brno, Purkyňova 118, místnost 446

Possibilities of use

Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

Licence fee

Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek

www