Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Product detail
ATASSI, H. PŘINOSIL, J.
Product type
software
Abstract
Jedná se softwarový nástroj pro analýzu řeči z hlediska emočního obsahu a analýzu vzájemné reakce mezi zákazníkem a operátorem call-centra. Nástroj dokáže rozpoznat tři emoce (vztek, radost a smutek) a neutrální promluvu. Navíc tento nástroj umožňuje určit pozice a dobu trvání skákání do řeči, reakce a váhání jak ve směru operátor-zákazník tak i v opačném směru. Systém byl zařazen do stávajícího záznamového systému firmy Retia a.s.
Keywords
Emocionální stav, analýza řečového signálu, klasifikace
Create date
10. 2. 2009
Location
Ústav telekomunikací Brno, Purkyňova 118, místnost 446
Possibilities of use
Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Licence fee
Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek
www
http://www.utko.feec.vutbr.cz