Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail produktu
ATASSI, H. PŘINOSIL, J.
Typ produktu
software
Abstrakt
Jedná se softwarový nástroj pro analýzu řeči z hlediska emočního obsahu a analýzu vzájemné reakce mezi zákazníkem a operátorem call-centra. Nástroj dokáže rozpoznat tři emoce (vztek, radost a smutek) a neutrální promluvu. Navíc tento nástroj umožňuje určit pozice a dobu trvání skákání do řeči, reakce a váhání jak ve směru operátor-zákazník tak i v opačném směru. Systém byl zařazen do stávajícího záznamového systému firmy Retia a.s.
Klíčová slova
Emocionální stav, analýza řečového signálu, klasifikace
Datum vzniku
10. 2. 2009
Umístění
Ústav telekomunikací Brno, Purkyňova 118, místnost 446
Možnosti využití
Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Licenční poplatek
Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek
www
http://www.utko.feec.vutbr.cz