Detail produktu

Systém analýzy řeči pro rozpoznávání emocionálních stavů

ATASSI, H. PŘINOSIL, J.

Typ produktu

software

Abstrakt

Jedná se softwarový nástroj pro analýzu řeči z hlediska emočního obsahu a analýzu vzájemné reakce mezi zákazníkem a operátorem call-centra. Nástroj dokáže rozpoznat tři emoce (vztek, radost a smutek) a neutrální promluvu. Navíc tento nástroj umožňuje určit pozice a dobu trvání skákání do řeči, reakce a váhání jak ve směru operátor-zákazník tak i v opačném směru. Systém byl zařazen do stávajícího záznamového systému firmy Retia a.s.

Klíčová slova

Emocionální stav, analýza řečového signálu, klasifikace

Datum vzniku

10. 2. 2009

Umístění

Ústav telekomunikací Brno, Purkyňova 118, místnost 446

Možnosti využití

Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

Licenční poplatek

Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek

www