Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
VESELÁ, J. KOUDELKOVÁ, P.
Original Title
MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii
English Title
SMEs in Bulgaria and assess their marketing activities in the capital city Sofia
Type
conference proceedings
Language
Czech
Original Abstract
Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné, že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy. Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy, který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.
English abstract
Each country has its own national image through this image i tis presents to its customers. Statistically it is proven that each country has more small and medium enterprises than the large ones. If we are talking about the SMEs in the Czech Republic it is very likely that each of us can imagine the way how Czech companies communicate with public. This situation is similar with our neighbours and with some other countries of west Europe to. But only a few of us can imagine current situation in east Europe, which differs from middle and west Europe. Outline of the current situation in the east brings the study conducted on SMEs in the Bulgarian capital, Sofia.
Keywords
MSP, Bulharsko, Sofie, komunikace, zákazníci.
Key words in English
SME, Bulgaria, Sofia, communication, customers.
Authors
VESELÁ, J.; KOUDELKOVÁ, P.
Released
25. 11. 2011
Publisher
Vysoké učení technické v Brně
Location
VUT v Brně
ISBN
978-80-214-4348-8
Pages from
1
Pages to
5
BibTex
@proceedings{BUT75651, editor="Jitka {Veselá} and Petra {Koudelková}", title="MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii", year="2011", pages="1--5", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="VUT v Brně", isbn="978-80-214-4348-8" }