Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
VESELÁ, J. KOUDELKOVÁ, P.
Originální název
MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii
Anglický název
SMEs in Bulgaria and assess their marketing activities in the capital city Sofia
Typ
konferenční sborník (ne článek)
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné, že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy. Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy, který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.
Anglický abstrakt
Each country has its own national image through this image i tis presents to its customers. Statistically it is proven that each country has more small and medium enterprises than the large ones. If we are talking about the SMEs in the Czech Republic it is very likely that each of us can imagine the way how Czech companies communicate with public. This situation is similar with our neighbours and with some other countries of west Europe to. But only a few of us can imagine current situation in east Europe, which differs from middle and west Europe. Outline of the current situation in the east brings the study conducted on SMEs in the Bulgarian capital, Sofia.
Klíčová slova
MSP, Bulharsko, Sofie, komunikace, zákazníci.
Klíčová slova v angličtině
SME, Bulgaria, Sofia, communication, customers.
Autoři
VESELÁ, J.; KOUDELKOVÁ, P.
Vydáno
25. 11. 2011
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně
Místo
VUT v Brně
ISBN
978-80-214-4348-8
Strany od
1
Strany do
5
BibTex
@proceedings{BUT75651, editor="Jitka {Veselá} and Petra {Koudelková}", title="MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii", year="2011", pages="1--5", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="VUT v Brně", isbn="978-80-214-4348-8" }