Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
ČECHOVÁ, E.
Original Title
Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku
English Title
Means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
V úvodu svého příspěvku uvádí autorka současný stav v problematice výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. V další části popisuje základní přístupyk benchmarkingu. Benchmarking je nedílnou součásti systému měření výkonnosti podniku. Příspěvek obsahuje část analýzy provedené v souvislosti s poznáním současného stavu v dané problematice. U benchmarkingu zdůrazňuje autorka také úlohu a významnost marketingového informačního systému. V závěru příspěvku se snaží popsat hlavní bariéry implementace benchmarkingu v podnicích.
English abstract
Problematics of benchmarking and means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage
Keywords
konkurenceschopnost, výkonnost, benchmarking, marketingový informační systém
Key words in English
competitive advantage, performance, benchmarking
Authors
Released
15. 6. 2006
Publisher
Universita Hradec Králové
Location
Hradec Králové
ISBN
80-7041-164-3
Book
Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006
Edition
1
Pages from
525
Pages to
529
Pages count
5
BibTex
@inproceedings{BUT93390, author="Eva {Kotková}", title="Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku", booktitle="Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006", year="2006", series="1", pages="525--529", publisher="Universita Hradec Králové", address="Hradec Králové", isbn="80-7041-164-3" }