Publication detail

Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku

ČECHOVÁ, E.

Original Title

Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku

English Title

Means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

V úvodu svého příspěvku uvádí autorka současný stav v problematice výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. V další části popisuje základní přístupyk benchmarkingu. Benchmarking je nedílnou součásti systému měření výkonnosti podniku. Příspěvek obsahuje část analýzy provedené v souvislosti s poznáním současného stavu v dané problematice. U benchmarkingu zdůrazňuje autorka také úlohu a významnost marketingového informačního systému. V závěru příspěvku se snaží popsat hlavní bariéry implementace benchmarkingu v podnicích.

English abstract

Problematics of benchmarking and means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage

Keywords

konkurenceschopnost, výkonnost, benchmarking, marketingový informační systém

Key words in English

competitive advantage, performance, benchmarking

Authors

ČECHOVÁ, E.

Released

15. 6. 2006

Publisher

Universita Hradec Králové

Location

Hradec Králové

ISBN

80-7041-164-3

Book

Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006

Edition

1

Pages from

525

Pages to

529

Pages count

5

BibTex

@inproceedings{BUT93390,
  author="Eva {Kotková}",
  title="Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku",
  booktitle="Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006",
  year="2006",
  series="1",
  pages="525--529",
  publisher="Universita Hradec Králové",
  address="Hradec Králové",
  isbn="80-7041-164-3"
}