Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ČECHOVÁ, E.
Originální název
Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku
Anglický název
Means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V úvodu svého příspěvku uvádí autorka současný stav v problematice výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. V další části popisuje základní přístupyk benchmarkingu. Benchmarking je nedílnou součásti systému měření výkonnosti podniku. Příspěvek obsahuje část analýzy provedené v souvislosti s poznáním současného stavu v dané problematice. U benchmarkingu zdůrazňuje autorka také úlohu a významnost marketingového informačního systému. V závěru příspěvku se snaží popsat hlavní bariéry implementace benchmarkingu v podnicích.
Anglický abstrakt
Problematics of benchmarking and means of benchmarking in measuring company performance and competitive advantage
Klíčová slova
konkurenceschopnost, výkonnost, benchmarking, marketingový informační systém
Klíčová slova v angličtině
competitive advantage, performance, benchmarking
Autoři
Vydáno
15. 6. 2006
Nakladatel
Universita Hradec Králové
Místo
Hradec Králové
ISBN
80-7041-164-3
Kniha
Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006
Edice
1
Strany od
525
Strany do
529
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT93390, author="Eva {Kotková}", title="Význam benchmarkingu při pěření výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku", booktitle="Sborník příspěvků z 6. doktorandské konference IMEA 2006", year="2006", series="1", pages="525--529", publisher="Universita Hradec Králové", address="Hradec Králové", isbn="80-7041-164-3" }