Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
ŠIMBEROVÁ, I.
Original Title
Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
English Title
Importance of the marketing role in company and some aspects from the view of czech managers
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.
English abstract
The paper is oriented to disscussion of international authors about changes of the marketing role in company. The role of marketing has specifical features from the point of view of national and cultural framework. Attention is intend to transformation economies and their specifical understanding of the marketing role.
Key words in English
marketing, transformation economies
Authors
RIV year
2002
Released
1. 1. 2002
Publisher
FP VUT v Brně
Location
Brno
ISBN
XXX
Book
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region
Edition
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p
Pages from
1
Pages to
11
Pages count
BibTex
@inproceedings{BUT9704, author="Iveta {Šimberová}", title="Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů", booktitle="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region", year="2002", series="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p", pages="11", publisher="FP VUT v Brně", address="Brno", isbn="XXX" }