Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Anglický název
Importance of the marketing role in company and some aspects from the view of czech managers
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.
Anglický abstrakt
The paper is oriented to disscussion of international authors about changes of the marketing role in company. The role of marketing has specifical features from the point of view of national and cultural framework. Attention is intend to transformation economies and their specifical understanding of the marketing role.
Klíčová slova v angličtině
marketing, transformation economies
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
FP VUT v Brně
Místo
Brno
ISBN
XXX
Kniha
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region
Edice
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p
Strany od
1
Strany do
11
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT9704, author="Iveta {Šimberová}", title="Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů", booktitle="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region", year="2002", series="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p", pages="11", publisher="FP VUT v Brně", address="Brno", isbn="XXX" }