Publication detail

Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain

JUROVÁ, M.

Original Title

Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain

Type

conference paper

Language

English

Original Abstract

Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.

Key words in English

Logistic strategy, knowledge society, the mision of the information strategy.

Authors

JUROVÁ, M.

RIV year

2002

Released

1. 1. 2002

Publisher

ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky

Location

Žilina

ISBN

80-8070-005-2

Book

Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)

Pages from

111

Pages to

117

Pages count

7

BibTex

@inproceedings{BUT9893,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain",
  booktitle="Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)",
  year="2002",
  pages="7",
  publisher="ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky",
  address="Žilina",
  isbn="80-8070-005-2"
}