Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
JUROVÁ, M.
Original Title
Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
Type
conference paper
Language
English
Original Abstract
Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.
Key words in English
Logistic strategy, knowledge society, the mision of the information strategy.
Authors
RIV year
2002
Released
1. 1. 2002
Publisher
ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky
Location
Žilina
ISBN
80-8070-005-2
Book
Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)
Pages from
111
Pages to
117
Pages count
7
BibTex
@inproceedings{BUT9893, author="Marie {Jurová}", title="Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain", booktitle="Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)", year="2002", pages="7", publisher="ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky", address="Žilina", isbn="80-8070-005-2" }