Detail publikace

Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain

JUROVÁ, M.

Originální název

Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.

Klíčová slova v angličtině

Logistic strategy, knowledge society, the mision of the information strategy.

Autoři

JUROVÁ, M.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky

Místo

Žilina

ISBN

80-8070-005-2

Kniha

Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)

Strany od

111

Strany do

117

Strany počet

7

BibTex

@inproceedings{BUT9893,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain",
  booktitle="Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)",
  year="2002",
  pages="7",
  publisher="ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky",
  address="Žilina",
  isbn="80-8070-005-2"
}