Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
JUROVÁ, M.
Originální název
Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.
Klíčová slova v angličtině
Logistic strategy, knowledge society, the mision of the information strategy.
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky
Místo
Žilina
ISBN
80-8070-005-2
Kniha
Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)
Strany od
111
Strany do
117
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT9893, author="Marie {Jurová}", title="Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain", booktitle="Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)", year="2002", pages="7", publisher="ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky", address="Žilina", isbn="80-8070-005-2" }