Publication detail

Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Original Title

Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích

English Title

The usage of market orientation and customer services in the Czech companies

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Článek je zaměřen na popis dvou důležitých trendů marketingu, a to tržní orientace a doprovodné služby.

English abstract

The paper describes two important trends in marketing field - market orientation and providing of customer services for customers.

Keywords

tržní orientace, doprovodné služby, české podniky

Key words in English

market orientation, customer services, Czech companies

Authors

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Released

21. 10. 2004

Publisher

VUT v Brně, FP

Location

New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship

ISBN

80-214-2753-1

BibTex

@inproceedings{BUT16772,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích",
  year="2004",
  publisher="VUT v Brně, FP",
  address="New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship",
  isbn="80-214-2753-1"
}