Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MRÁČEK, P. VOLŠA, L.
Original Title
Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek spojuje dvě aktuální témata. V první řadě se zabývá tématem profesionality, kde podrobněji vysvětluje a analyzuje tento pojem. Zde jsou rozebrána jednotlivá kriteria hodnocení profesionality jako je odbornost, kvalita, zkušenosti, spolehlivost, poctivost, etika a osobní přístup k zákazníkům. Snaha o respektování a uplatňování těchto kriterií v praxi je důkazem orientace firmy na zákazníka a jeho spokojenost. Další část textu je věnována tématu spokojenosti zákazníků. V závěru práce je zhodnocena současná situace v oblasti spokojenosti zákazníků, kdy se tato veličina stává prakticky výsledným měřítkem a tedy i zpětnou vazbou toho, zda se firma a její zaměstnanci chovají ke svým zákazníkům profesionálně.
Authors
MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.
Released
27. 4. 2006
Publisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Location
Zlín
ISBN
80-7318-384-6
Book
Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference
Pages from
98
Pages to
103
Pages count
6
BibTex
@inproceedings{BUT18562, author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}", title="Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka", booktitle="Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference", year="2006", pages="6", publisher="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně", address="Zlín", isbn="80-7318-384-6" }