Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MRÁČEK, P.
Original Title
Marketér profesionál
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Článek je zaměřen zejména na to, jaký by měl být správný "marketér", aby byl okolím vnímán jako profesionál. Ukazuji zde požadavky ze strany zákazník, zaměstnavatele, majitele, nadřízeného, atp. Z nejdůležitějších požadavků pak sestavuji "ideálního marketéra profesionála", který by měl dokonale uspokojovat potřeby zákazníků.
English abstract
In the article I especially focused on the right characteristic of Director of Marketing who should be recognized as a professional by public. I write here at the demands of customers, employers, owners, leaders or colleagues. Then I set up "an ideal professional Director of Marketing" from these demands. This professional should impeccably satisfy needs of customers.
Key words in English
A professional, Director of Marketing, Marketing, Creativity, Customer
Authors
Released
29. 11. 2006
Publisher
Alfa Publishing, s.r.o., Praha
Location
Brno
ISBN
80-86851-62-1
Book
MendelNet 2006
Pages from
235
BibTex
@inproceedings{BUT24832, author="Pavel {Mráček}", title="Marketér profesionál", booktitle="MendelNet 2006", year="2006", publisher="Alfa Publishing, s.r.o., Praha", address="Brno", isbn="80-86851-62-1" }