Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
SMÉKAL, Z.
Original Title
Emoční analýza a její využití
English Title
Emotion Analysis and its Application
Type
journal article - other
Language
Czech
Original Abstract
Systém pro rozpoznávání emocí je možné označit jako systém s umělou inteligencí, který má podobnou architekturu jako mají systémy pro rozpoznání slov, plynulé řeči či řečníka. Na rozdíl od rozpoznávání slov je proces rozpoznání emocí dlouhodobější. V našem případě se snažíme zpracovat řečový signál tak, abychom maximálně zvýraznili informaci o emočním stavu mluvčího a potlačili další, pro nás nepotřebné informace (jako je například věk, pohlaví či barva hlasu mluvčího).
English abstract
An emotion recognition system can be specified as an artificial intelligence system. In contradistinction of speech and word recognitions, the process of emotion recognition needs more time for analysis. The analysis can be useful in call centres, manager ratings etc.
Keywords
Roypoynávání emocí, call centra.
Key words in English
Emotion Recognition, Call Centres.
Authors
RIV year
2010
Released
27. 8. 2010
Publisher
Sdělovací technika
Location
Praha
ISBN
0036-9942
Periodical
Year of study
Number
8
State
Czech Republic
Pages from
22
Pages to
26
Pages count
5
BibTex
@article{BUT49851, author="Zdeněk {Smékal}", title="Emoční analýza a její využití", journal="Sdělovací technika", year="2010", volume="2010", number="8", pages="22--26", issn="0036-9942" }