Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
ŠIMBEROVÁ, I. KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Original Title
Strategický marketing
English Title
Strategic marketing
Type
course reader
Language
Czech
Original Abstract
Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.
English abstract
Publication is especially for students of BAHONS studies and it is focused on the description of main topics related to strategic marketing. There are also two important chapters, which are describing market orientation and as well customer services and their importances for customers and for companies.
Keywords
strategický marketing, doprovodné služby, tržní orientace
Key words in English
strategic marketing, customer services, market orientation
Authors
ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Released
15. 7. 2005
Publisher
Ing. Zdeněk Novotný CSc.
Location
Brno, FP
ISBN
80-7355-046-6
Edition number
2.
Pages from
1
Pages to
70
Pages count
BibTex
@misc{BUT59188, author="Iveta {Šimberová} and Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Strategický marketing", year="2005", edition="2.", pages="1--70", publisher="Ing. Zdeněk Novotný CSc.", address="Brno, FP", isbn="80-7355-046-6", note="course reader" }