Course detail
Sales promotion and advertising
FP-pprPAcad. year: 2022/2023
V rámci předmětu si studenti osvojí základní pojmy z oblasti marketingové komunikace. Ty pak dále budou prohlubovat v oblasti reklamy a podpory prodeje. Budou zde mít možnost pochopit jak reklama a podpora prodeje fungují a jak se dají prakticky vhodně využít.
Language of instruction
Number of ECTS credits
Mode of study
Guarantor
Department
Learning outcomes of the course unit
Prerequisites
Co-requisites
Planned learning activities and teaching methods
Účast ve výuce bude průběžně kontrolována. Přítomost členů jednotlivých týmů se vyžaduje zejména v rámci konzultčních cvičení. V případě neomluvené neůčasti se poměrnou částí sníží bodové hodnocení za jednotlivou konzultaci.
Assesment methods and criteria linked to learning outcomes
Při hodnocení předmětu je důraz kladený na systematickou, průběžnou práci studentů. Výsledné hodnocení je klasifikováno dle stupnice ECTS a bude závislé nejen na výsledcích písemného prověření znalostí, ale také na aktivní práci na zadaných úkolech a kontrolované účasti studentů na vybraných přednáškách. Cílem hodnocení je prověřit znalosti, schopnosti a dovednosti studentů formou zápočtu a písemné zkoušky. Pro získání zápočtu je podmínkou zpracování týmového semestrálního projektu.
Požadavky na ukončení předmětu.
Zápočet (50 bodů):
- plnění a konzultace dílčích úkolů na cvičení 5bodů
- Semestrální týmový projekt 30bodů
- Prezentace týmových projektů 10bodů + 5bodů
Zkouška (písemná) (100bodů)
Výsledné hodnocení předmětu je (suma bodů ze cvičení a počet bodů z písemné zkoušky)/1,5
Pro individuální plány
Návrhový list projektu a semestrální individuální projekt (téma si domluvit s cvičícím) 50bodů
Písemný test 100bodů
Výslední hodnocení (suma bodů za projekt a písemný test)/1,5
Course curriculum
2. Regulace reklamy, legislativa, kodex reklamy.
3. Psychologické aspekty v marketingové komunikaci.
4. Reklamní plán a strategie.
5. Kreativita v reklamě.
6. Média v marketingové komunikaci - plánování a volba médií.
7. Média v marketingové komunikaci - délka kampaně, různá média.
8. Efektivita a účinnost reklamního působení.
9. Podpora prodeje – úvod do problematiky, úloha podpory prodeje v rámci marketingové komunikace.
10. Podpora prodeje zaměřená na spotřebitele.
11. Podpora distribuce.
12. Podpora prodeje podle cílových skupin.
13. Shrnutí.
Work placements
Aims
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingové komunikace a naučit je vnímat rozdíly mezi jednotlivými marketingově komunikačními nástroji. Hlavním cílem pak je, aby absolventi byli po absolvování předmětu schopni správně vnímat jednotlivé marketingově komunikační nástroje, nastavit i hodnotit reklamu či podporu prodeje.
Specification of controlled education, way of implementation and compensation for absences
Účast ve výuce bude průběžně kontrolována. Přítomost členů jednotlivých týmů se vyžaduje zejména v rámci konzultčních cvičení. V případě neomluvené neůčasti se poměrnou částí sníží bodové hodnocení za jednotlivou konzultaci.
Recommended optional programme components
Prerequisites and corequisites
Basic literature
SVĚTLÍK, J. O podstatě reklamy. Bratislava: EUROKÓDEX, 2012. 312 s. ISBN 978-80-89447-85-5.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 4. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). 328 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Recommended reading
Elearning
Classification of course in study plans
- Programme BAK-EP Bachelor's 2 year of study, summer semester, compulsory-optional
Type of course unit
Lecture
Teacher / Lecturer
Syllabus
2. Regulace reklamy, legislativa, kodex reklamy.
3. Psychologické aspekty v marketingové komunikaci.
4. Reklamní plán a strategie.
5. Kreativita v reklamě.
6. Média v marketingové komunikaci - plánování a volba médií.
7. Média v marketingové komunikaci - délka kampaně, různá média.
8. Efektivita a účinnost reklamního působení.
9. Podpora prodeje – úvod do problematiky, úloha podpory prodeje v rámci marketingové komunikace.
10. Podpora prodeje zaměřená na spotřebitele.
11. Podpora distribuce.
12. Podpora prodeje podle cílových skupin.
13. Shrnutí.
Elearning