Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-pprPAk. rok: 2022/2023
V rámci předmětu si studenti osvojí základní pojmy z oblasti marketingové komunikace. Ty pak dále budou prohlubovat v oblasti reklamy a podpory prodeje. Budou zde mít možnost pochopit jak reklama a podpora prodeje fungují a jak se dají prakticky vhodně využít.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Předmět je vyučován formou přednášek, přednášek odborníků z praxe a za pomoci praktických ukázek. Cvičení jsou zaměřena na práci v týmech při zpracování různých úkolů vycházejících právě probírané problematiky a směřující ke kompletaci týmového projektu.
Způsob a kritéria hodnocení
Při hodnocení předmětu je důraz kladený na systematickou, průběžnou práci studentů. Výsledné hodnocení je klasifikováno dle stupnice ECTS a bude závislé nejen na výsledcích písemného prověření znalostí, ale také na aktivní práci na zadaných úkolech a kontrolované účasti studentů na vybraných přednáškách. Cílem hodnocení je prověřit znalosti, schopnosti a dovednosti studentů formou zápočtu a písemné zkoušky. Pro získání zápočtu je podmínkou zpracování týmového semestrálního projektu.Požadavky na ukončení předmětu.Zápočet (50 bodů):- plnění a konzultace dílčích úkolů na cvičení 5bodů- Semestrální týmový projekt 30bodů- Prezentace týmových projektů 10bodů + 5bodůZkouška (písemná) (100bodů)Výsledné hodnocení předmětu je (suma bodů ze cvičení a počet bodů z písemné zkoušky)/1,5Pro individuální plányNávrhový list projektu a semestrální individuální projekt (téma si domluvit s cvičícím) 50bodůPísemný test 100bodůVýslední hodnocení (suma bodů za projekt a písemný test)/1,5
Osnovy výuky
Učební cíle
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingové komunikace a naučit je vnímat rozdíly mezi jednotlivými marketingově komunikačními nástroji. Hlavním cílem pak je, aby absolventi byli po absolvování předmětu schopni správně vnímat jednotlivé marketingově komunikační nástroje, nastavit i hodnotit reklamu či podporu prodeje.
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Účast ve výuce bude průběžně kontrolována. Přítomost členů jednotlivých týmů se vyžaduje zejména v rámci konzultčních cvičení. V případě neomluvené neůčasti se poměrnou částí sníží bodové hodnocení za jednotlivou konzultaci.
Základní literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení