Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Course detail
FP-pprPAcad. year: 2025/2026
V rámci předmětu si studenti osvojí základní pojmy z oblasti marketingové komunikace. Ty pak dále budou prohlubovat v oblasti reklamy a podpory prodeje. Budou zde mít možnost pochopit jak reklama a podpora prodeje fungují a jak se dají prakticky vhodně využít.
Language of instruction
Number of ECTS credits
Mode of study
Guarantor
Department
Entry knowledge
Rules for evaluation and completion of the course
Aims
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingové komunikace a naučit je vnímat rozdíly mezi jednotlivými marketingově komunikačními nástroji. Hlavním cílem pak je, aby absolventi byli po absolvování předmětu schopni správně vnímat jednotlivé marketingově komunikační nástroje, nastavit i hodnotit reklamu či podporu prodeje.
Study aids
Prerequisites and corequisites
Basic literature
Recommended reading
Classification of course in study plans
Lecture
Teacher / Lecturer
Syllabus
Exercise