Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-pprPAk. rok: 2025/2026
V rámci předmětu si studenti osvojí základní pojmy z oblasti marketingové komunikace. Ty pak dále budou prohlubovat v oblasti reklamy a podpory prodeje. Budou zde mít možnost pochopit jak reklama a podpora prodeje fungují a jak se dají prakticky vhodně využít.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Při hodnocení předmětu je důraz kladený na systematickou, průběžnou práci studentů. Výsledné hodnocení je klasifikováno dle stupnice ECTS a bude závislé nejen na výsledcích písemného prověření znalostí, ale také na aktivní práci na zadaných úkolech a kontrolované účasti studentů na vybraných přednáškách. Cílem hodnocení je prověřit znalosti, schopnosti a dovednosti studentů formou zápočtu a písemné zkoušky. Pro získání zápočtu je podmínkou zpracování týmového semestrálního projektu.
Požadavky na ukončení předmětu.Zápočet (50 bodů):- plnění a prezentace/konzultace dílčích úkolů na cvičení 5bodů- Semestrální týmový projekt 30bodů- Videoprezentace výstupů týmových projektů 10bodů + 5bodů (hodnocení ostatních týmů)Zkouška (písemná) (100bodů)Výsledné hodnocení předmětu je (suma bodů ze cvičení a počet bodů z písemné zkoušky)/1,5Pro individuální plány:Návrhový list projektu a semestrální individuální projekt (téma si domluvit s cvičícím, se zaměřením na analýzu a následné doporučení v oblasti komunikačních nástrojů s hlubším zaměřením naa podporu prodeje a reklamu vybraného obchodu) 50bodůPísemný test 100bodůVýslední hodnocení (suma bodů za projekt a písemný test)/1,5
Účast ve výuce bude průběžně kontrolována. Přítomost členů jednotlivých týmů se vyžaduje zejména v rámci prezentačních/konzultčních cvičení. V případě neomluvené neůčasti se poměrnou částí sníží bodové hodnocení za jednotlivou konzultaci.
Učební cíle
Cílem předmětu je poskytnout studentům základní znalosti z oblasti marketingové komunikace a naučit je vnímat rozdíly mezi jednotlivými marketingově komunikačními nástroji. Hlavním cílem pak je, aby absolventi byli po absolvování předmětu schopni správně vnímat jednotlivé marketingově komunikační nástroje, nastavit i hodnotit reklamu či podporu prodeje.
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení