Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
RNDr. Ing.
Ph.D.
FAST, SPV – vedoucí ústavu
+420 54114 7693Jaroslav.Lindr@vut.cz
Odeslat VUT zprávu
2023
LINDR, J. Udržitelnost kvality výuky společenskovědních předmětů. QUAERE 2023. Hradec Králové: Magnanimitas, 2023. s. 549-556. ISBN: 978-80-87952-38-2.Detail | WWW
2022
LINDR, J. Faktory ovlivňující kvalitu výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Sborník abstraktů ICOLLE 2022. 14. Brno: Mendelu Brno, 2022. s. 73-76. ISBN: 978-80-7509-845-0.Detail
LINDR, J. Prezentační dovednosti jako univerzální příprava pro praxi. Rozmanitosť zručností postmodernej spoločnosti. Košice: Osv TU Košice, 2022. s. 148-154. ISBN: 978-80-553-4116-3.Detail
LINDR, J. Kvalita výuky jako zlepšení přínosu výuky. Quaere 2022. XII. Hradec Králové: Magnanimitas, 2022. s. 369-374. ISBN: 978-80-87952-36-8.Detail | WWW
LINDR, J. The quality of teaching and the contribution of the selected general education subjects at the University of Technology. In Trends and Competencies in Vocational Education. Londýn, Velká Británie: Sciemcee Publishing, 2022. s. 182-218. ISBN: 978-1-7399378-2-9.Detail
LINDR, J. Kvalita výuky a přínos vybraných všeobecně vzdělávacích předmětů na technické univerzitě. Rozvoj kompetencí relevantních pro život a praxi v 21. století. 13. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. s. 105-115. ISBN: 978-80-7509-832-0.Detail
LINDR, J. Prezentační dovednosti jako univerzální příprava pro praxi. Zručnosti pre (post)digitálnu spoločnosť. Košice: Osv TU Košice, 2022. s. 19-20. ISBN: 978-80-553-4111-8.Detail
2021
LINDR, J. Společenskovědní předměty na technické univerzitě - význam, přínos a zhodnocení. QUAERE 2021. Hradec Králové: Magnanimitas, 2021. s. 371-377. ISBN: 978-80-87952-34-4.Detail | WWW
LINDR, J. Hodnocení celkového dojmu z výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Edukácia orientovaná na študenta VŠ (adaptácia študentov na vysokoškolské štúdium a národný trh práce). Košice: Ksv TU Košice, 2021. s. 240-246. ISBN: 978-80-553-3959-7.Detail
LINDR, J. Hodnocení celkového dojmu z výuku společenskovědních předmětů na technické univerzitě. Modernizácia vzdelávania na vysokých školách (s akcentom na rozvoj kľúčových kompetencií). Košice: Ksv TU Košice, 2021. s. 27-28. ISBN: 978-80-553-3934-4.Detail
LINDR, J. Kritéria kvality výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě ve vazbě na přínos pro studenty. In Vybrané kapitoly soudobých témat odborného vzdělávání. Praha: Powerprin, 2021. s. 74-97. ISBN: 978-80-7568-401-1.Detail
LINDR, J. Kvalita výuky a přínos vybraných všeobecně vzdělávacích předmětů na technické univerzitě. Sborník abstraktů ICOLLE 2021. Brno: ICV MENDELU, 2021. s. 96-99. ISBN: 978-80-7509-802-3.Detail
2020
LINDR, J. Zhodnocení kvality výuky a přínosu společenskovědního předmětu na technické univerzitě. ICOLLE 2019. Udržitelnost ve vzdělávání: Minulost, současnost a budoucnost. Brno: ICV MENDELU, 2020. s. 135-147. ISBN: 978-80-7509-702-6.Detail | WWW
LINDR, J. Rozvoj kompetencí soft skills u studentů technické univerzity. Vzdelávaním k perspektívnemu uplatneniu (motivácia, kompetencia, adaptácia, pracovný trh). Košice: Ksv TUKE Košice, 2020. s. 215-220. ISBN: 978-80-553-3654-1.Detail
LINDR, J. Přínos výuky vybraných společenskovědních předmětů na technické univerzitě. QUAERE 2020. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020. s. 574-582. ISBN: 978-80-87952-32-0.Detail | WWW
LINDR, J. Kritéria kvality výuky společenskovědních předmětů ve vazbě na přínos pro studenty. Sborník abstraktů ICOLLE 2020. Brno: MENDELU, 2020. s. 86-89. ISBN: 978-80-7509-725-5.Detail
LINDR, J. Rozvoj kompetencí soft skills u studentů technické univerzity. Formovanie profilu vysokoškolského absolventa technického zamerania pre potreby trhu práce (edukácia z dôrazom na rozvoj kompetencií). Košice: Ksv TUKE Košice, 2020. s. 39-40. ISBN: 978-80-553-3633-6.Detail
2019
LINDR, J. Výuka prezentačních dovedností na technické univerzitě jako kompetence v informační společnosti. In Vysokoškolská edukácia pre "digitálnu" spoločnosť a v "informačnej" spoločnosti. Časť 2: Vzdelávanie, zručnosti a trh práce. Košice: TU Košice, 2019. s. 158-164. ISBN: 978-80-553-3353-3.Detail
LINDR, J. Kvalitní výukou společenskovědních předmětů na technické univerzitě na cestě k větší úspěšnosti absolventů. Sborník abstraktů ICOLLE 2019. Brno: ICV: Mendelu, 2019. s. 47-48. ISBN: 978-80-7509-673-9.Detail
LINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů pro rozvoj studentů. Transformácia vysokoškolského vzdelávania v kontexte rozvoja informačnej spoločnosti. Košice: Ksv TU Košice, 2019. s. 36-37. ISBN: 978-80-553-3514-8.Detail
LINDR, J. Všestrannost absolventů technické univerzity skrze společenskovědní předměty - odpověď na výzvy budoucnosti. In QUAERE 2019. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019. s. 571-578. ISBN: 978-80-87952-26-9.Detail | WWW
LINDR, J. Vzaimootnošenije vklada i kačestva prepodavanija sociaľnych nauk v těchničekom universitětě. In Těchničeskije univěrsitěty: intěgracija s jevropějskimi i mirovymi systěmami obrazovanija. Iževsk: Kalašnikovova TU, 2019. s. 573-578. ISBN: 978-5-7526-0832-2.Detail | WWW
LINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů pro rozvoj studentů. Vysokoškolské vzdelávanie v modernej spoločnosti. Košice: Ksv TU Košice, 2019. s. 235-239. ISBN: 978-80-553-3517-9.Detail
2018
LINDR, J. Význam společenskovědních předmětů pro úspěšnější začlenění absolventů do praxe. In Sociálne a psychologické aspekty globálneho trhu práce. Košice: TUKE, 2018. s. 298-303. ISBN: 978-80-553-2739-6.Detail
LINDR, J. Postavení, význam a přínos společenskovědních předmětů v kurikulu technické univerzity. In Súčinnosť technických a spoločenských vied pri vzdelávaní na technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2018. s. 52-59. ISBN: 978-80-227-4813-1.Detail
LINDR, J. Potřebnost a zhodnocení přínosu společenskvoědních předmětů na technické univerzitě. In Interkultúrna edukácia v prostredí vysokých škôl. Košice: Katedra spoločenských vied TU Košice, 2018. s. 138-144. ISBN: 978-80-553-2797-6.Detail
LINDR, J. Analýza postojů studentů k výuce společenskovědních předmětů na technické univerzitě. In QUAERE 2018. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018. s. 824-831. ISBN: 978-80-87952-26-9.Detail | WWW
LINDR, J. Přínos společenskovědních předmětů na technické univerzitě jako kvalita výuky. Lifelong learning - celoživotní vzdělávání, 2018, roč. 8, č. 2, s. 8-34. ISSN: 1805-8868.Detail | WWW
LINDR, J. Význam a přínos všeobecného vzdělávání pro všestranný rozvoj absolventů technické univerzity. In ICOLLE 2018. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. s. 180-192. ISBN: 978-80-7509-569-5.Detail
LINDR, J. Význam společenskovědních předmětů pro úspěšnější začlenění absolventů do praxe. Edukácia pre globálny trh práce. Košice: TU Košice, 2018. s. 32-33. ISBN: 978-80-553-3407-3.Detail
2017
LINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě pro uplatnění absolventů v praxi. Edukácia študentov pre potreby globálneho trhu práce - zborník abstraktov. Košice: TU Košice, 2017. s. 40-41. ISBN: 978-80-553-2690-0.Detail
LINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě pro uplatnění absolventů v praxi. In Genéza vývoja profilu študenta pre potreby globálneho trhu práce. Košice: TU Košice, 2017. s. 170-174. ISBN: 978-80-553-2866-9.Detail
LINDR, J. Zhodnocení přínosu výuky společenskovědních předmětů v technickém univerzitním vzdělávání. In Spoločenske vedy a humanizácia technického univerzitného vzdelávania. Bratislava: STU Bratislava, 2017. s. 56-62. ISBN: 978-80-227-4758-5.Detail
LINDR, J. Rozvoj klíčových kompetencí absolventů škol pro lepší socioprofesní uplatnění v praxi. In Univerzitná príprava absolventov pre potreby globálneho trhu. Košice: TU Košice, 2017. s. 189-194. ISBN: 978-80-553-2800- 3.Detail
LINDR, J. Přínos výuky společenskovědních předmětů na technické univerzitě. In ICOLLE 2017. Křtiny: Mendelova univerzita v Brně, 2017. s. 159-172. ISBN: 978-80-7509-503- 9.Detail
LINDR, J. Značenije prepodavanija socialnych nauk v těchničeskom obrazovaniji. In Těchničeskije universitěty: intěgracija s jevropějskimi i mirovymi systěmami obrazovanija. Iževsk, Ruská federace: Kalašnikovova technická univerzita, Iževsk, 2017. s. 53-58. ISBN: 978-5-7526-0754-7.Detail
LINDR, J. Všeobecnost a odbornost - věčné dilema. In QUAERE 2017. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017. s. 375-383. ISBN: 978-80-87952-20- 7.Detail | WWW
LINDR, J. Vztah všeobecného a odborného vzdělávání - věčné dilema. In Spoločenskovedné aspekty vzdelávania a ich význam pre technickú prax. Bratislava: STU Bratislava, 2017. s. 103-109. ISBN: 978-80-227-4706-6.Detail
2016
LINDR, J. Role společenskovědních předmětů v procesu humanizace technického vzdělávání. In Človek - technika - kultúra. Prešov: TU Košice, 2016. s. 22-26. ISBN: 978-80-553-2598- 9.Detail
LINDR, J. Humanizace vzdělávacího prostředí na technické univerzitě skrze společenskovědní předměty. In ICOLLE 2016. Křtiny: ICV Mendelu Brno, 2016. s. 274-286. ISBN: 978-80-7509-426- 1.Detail
LINDR, J. Nutnost všeobecného vzdělávání na technických univerzitách. In Veda, technika a spoločenské vedy vo vzdelávaní na technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2016. s. 113-120. ISBN: 978-80-227-1576- 5.Detail
LINDR, J. Výuka společenskovědních předmětů jako socioprofesní příprava pro studenty technické univerzity. In Teoreticko- praktické pohľady na problémy súčasnej spoločnosti. Košice: TU Košice, 2016. s. 122-127. ISBN: 978-80-553-2590- 3.Detail
LINDR, J. Globalizace ve vzdělávání cestou všestranného rozvoje absolventů. Globálne vzdelávanie na vysokých školách. Košice: TU Košice, 2016. s. 36-37. ISBN: 978-80-553-3014- 3.Detail
LINDR, J. Všestranný rozvoj absolventů a humanitní vzdělávání na technické univerzitě - cíl, smysl, pojetí a perspektivy. In Humanitné vzdelávanie na technických univerzitách. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2016. s. 84-91. ISBN: 978-80-227-4637- 3.Detail
2015
LINDR, J. Hledání ideálu dobré školy skrze efektivní sepětí všeobecnosti a odbornosti. In Úloha interdisciplinárného vzdelávania v humanizácii technického prostredia. Bratislava: STU Bratislava, 2015. s. 65-71. ISBN: 978-80-227-4431- 7.Detail
LINDR, J. Zhodnocení přínosu společenskovědních předmětů ve studijních programech technické univerzity. In Aplikácia poznatkov společenských vied v technických vedách. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2015. s. 63-70. ISBN: 978-80-227-4471- 3.Detail
LINDR, J. Přínos společenskovědních předmětů pro rozvoj vzdělanosti v nehumanitních studijních oborech. In Vysokoškolská edukácia pre potreby súčasného kreatívneho podnikateľského prostredia. Košice: TU Košice, 2015. s. 157-163. ISBN: 978-80-553-2221- 6.Detail
LINDR, J. Význam všeobecného vzdělávání v kultivaci osobnosti studentů technické univerzity. In K vybraným aspektom technologického vzdelávania na začiatku tretieho tisícročia. Prešov: FVT TUKE Košice, 2015. s. 13-17. ISBN: 978-80-553-2194- 3.Detail
LINDR, J. Všeobecnost versus odbornost jako pedagogický cíl vzdělávání a výchovy mladých. In Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství X. Pardubice: FF UP Pardubice, 2015. s. 78-87. ISBN: 978-80-7395-921- 0.Detail
LINDR, J. Společenskovědní vzdělávání v dichotomii s odborným vzděláváním na technické univerzitě. In Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí. Monografie. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. s. 89-95. ISBN: 978-80-7509-256- 4.Detail
LINDR, J. Přínos společenskovědních předmětů pro rozvoj vzdělanosti v nehumanitních studijních oborech. Inovatívne metódy a formy vysokoškolskej edukácie pre skvalitnenie prípravy absolventov pre kreatívne podnikateľské prostredie. Košice: TU Košice, 2015. s. 45-46. ISBN: 978-80-553-2179- 0.Detail
2014
LINDR, J. Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání. In Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. s. 127-135. ISBN: 978-80-7375-918- 6.Detail
LINDR, J. Společenskovědní vzdělávání v dichotomii s odborným na technické univerzitě. In ICOLLE 2014. Křtiny: ICV Mendelu Brno, 2014. s. 147-155. ISBN: 978-80-7509-001- 0.Detail
LINDR, J. Všeobecné vzdělávání jako klíčová kompetence odborného studia?. In Spoločensko- vedné aspekty znalostnej spoločnosti. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2014. s. 70-76. ISBN: 978-80-227-4191- 0.Detail
LINDR, J. K výuce společenskovědních předmětů na technické univerzitě. In Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství IX. Ostrava: Pf OU Ostrava, 2014. s. 187-194. ISBN: 978-80-7464-540- 2.Detail
LINDR, J. Všeobecnost a odbornost jako kompetence vzdělávání do budoucna?. In Kvalifikácia pre budúcnosť. Košice: TU Košice, 2014. s. 170-175. ISBN: 978-80-553-1838- 7.Detail
LINDR, J. Úloha společenskovědního vzdělávání v procesu kultivace studentů. In Prínos spoločenských vied k rozvoju znalostnej spoločnosti. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2014. s. 79-86. ISBN: 978-80-227-4277- 1.Detail
LINDR, J. Rozvoj všeobecného vzdělávání jako teorie, program, vize a cesta. In Technologické vzdelávanie v sociokultúrnom a environmentálnom kontexte. Prešov: FVT TU Košice, 2014. s. 62-66. ISBN: 978-80-553-1808- 0.Detail
LINDR, J. Dichotomie všeobecnosti a odbornosti ve vzdělávání. In Quaere 2014. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014. s. 1176-1182. ISBN: 978-80-87952-04- 7.Detail | WWW
2013
LINDR, J. Od kurikula přes vzdělávací program až k vyučovací hodině?. In Úloha spoločenskovedných disciplín na technických univerzitách v procese globalizácie. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2013. s. 116-125. ISBN: 978-80-227-3967- 2.Detail
LINDR, J. Význam společenskovědních předmětů v rozvoji profesního vzdělávání. In ICOLLE 2013. Křtiny: ICV Mendelu Brno, 2013. s. 285-295. ISBN: 978-80-7375-825- 7.Detail
LINDR, J. Skryté kurikulum ve vzdělávání jako možná cesta k pěstování hodnotového systému mládeže. In K otázke hodnotového rozmeru technologického vzdelávania. Prešov: FVT TU Košice, 2013. s. 114-118. ISBN: 978-80-553-1469- 3.Detail
LINDR, J. Kultivace osobnosti dle principů kurikulární vize ve vzdělávání. In Možnosti kultivácie osobnosti v technologickom veku. Košice: TU Košice, 2013. s. 145-164. ISBN: 978-80-553-1344- 3.Detail
LINDR, J. Školství na křižovatce dvou paralelních světů. In Človek a jeho spoločnosť pod tlakom globalizácie. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2013. s. 59-68. ISBN: 978-80-227-4084- 5.Detail
LINDR, J. Radosti i strasti realizace kurikula na cestě k modernizaci vzdělávání. In Quaere 2013. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013. s. 1650-1657. ISBN: 978-80-905243-7- 8.Detail
2012
LINDR, J. Naplnění myšlenky všeobecného vzdělávání v kurikulu technického vzdělávání. In Spoločenskovedné vzdelávanie na tehcnických univerzitách a proces globalizácie. Bratislava: STU Bratislava, 2012. s. 70-81. ISBN: 978-80-227-3726- 5.Detail
LINDR, J. Vysokoškolské vzdělávání v duchu naplnění kurikulárních principů a humanizace. In Človek v spoločnosti. Košice: TU Košice, 2012. s. 271-282. ISBN: 978-80-553-0942- 2.Detail
LINDR, J. Proměny v kurikulu vzdělávání jako globalizační fenomén?. In Ekonomika a spoločnosť a ich premeny v procese globalizácie. Bratislava: SvF STU Bratislava, 2012. s. 43-51. ISBN: 978-80-227-3827- 9.Detail
LINDR, J. Všeobecné vzdělávání ve školním kurikulu - jen teorie nebo praktická nutnost?. In Vzdělávání napříč teorií a praxí. Olomouc: MVŠ Olomouc, 2012. s. 28-45. ISBN: 978-80-7455-032- 4.Detail
LINDR, J. Je všeobecné vzdělání v kurikulu technické univerzity praktickou nutností nebo jen žádaným akademickým přístupem?. In Problémy globálnej kultúrnej gramotnosti ako predpoklad uplatnenia absolventa FVT na medzinárodnom trhu práce. Prešov: FVT TU Košice, 2012. s. 108-112. ISBN: 978-80-553-1200- 2.Detail
2011
LINDR, J. Význam společenskovědního vzdělávání na Stavební fakultě VUT v Brně. In Humanizácia vzdelávania na technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2011. s. 63-72. ISBN: 978-80-227-3530- 8.Detail
LINDR, J. Nové trendy ve vzdělávání jako cesta ke globalizaci?. In Proces globalizácie a jeho vplyv na ekonomiku a spoločnosť. Bratislava: STU Bratislava, 2011. s. 47-55. ISBN: 978-80-227-3585- 8.Detail
LINDR, J. Psychologicko-etické aspekty firemního života aneb je fenomén etiky zbytečný?. In Společenská odpovědnost firem - transfer vědeckých poznatků do praxe. Olomouc: MVŠ Olomouc, 2011. s. 26-37. ISBN: 978-80-87240-67- 0.Detail
2009
LINDR, J. Sociological views on modern human environmental education at a technical university. In XII. mezinárodní vědecká konference FAST, sekce 10 Přírodní a společenské vědy. Brno: Stavební fakulta VUT, 2009. s. 45-48. ISBN: 978-80-7204-629- 4.Detail
LINDR, J. Význam humanitně environmentálního vzdělávání na technických univerzitách. In Veda a technika v procese globalizácie a humanizácia vzdelávania na Technických univerzitách. Bratislava: STU Bratislava, 2009. s. 77-84. ISBN: 978-80-227-3172- 0.Detail
2008
LINDR, J. Rozbor znalostí matematické analýzy u studentů v závislosti na typu absolvované střední školy. In 7. matematický workshop. Stavební fakulta VUT: 2008. s. 154-163. ISBN: 978-80-214-3727- 2.Detail
LINDR, J. Globalizace a kurikulum aneb matematika jako globalizační fenomén?. In Globlizácia a zmeny v štruktúre ekonomicky a spoločnosti. Bratislava: STU, 2008. s. 62-69. ISBN: 978-80-227-2906- 2.Detail
2007
LINDR, J. Inženýrská pedagogika, modul M03 Moderní pedagogika. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007. s. 1-48. Detail
LINDR, J. Inženýrská pedagogika, modul M02 Didaktika. Brno: Stavební fakulta VUT, 2007. s. 1-48. Detail
LINDR, J. Inženýrská pedagogika, modul M01 Pedagogika. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007. s. 1-48. Detail
LINDR, J. Etika v podnikání, modul M03 Implementace etiky. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.Detail
LINDR, J. Etika v podnikání, modul M02 Etická firemní strategie. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.Detail
LINDR, J. Globalizace cestou vysokoškolského vzdělávání k environmentální etice?. In Trvalo udržatelný rozvoj a globalizácia. Bratislava: STU Bratislava, 2007. s. 93-98. ISBN: 978-80-227-2725- 9.Detail
LINDR, J. Etika v podnikání, modul M01 Nástin etiky. Brno: Stavební fakulta VUT Brno, 2007.Detail
LINDR, J. Kurikulum ve světle pedagogické přípravy učitelů - vize nebo realita?. In Perspektivy humanitního vzdělávání na technických školách. Brno: FEKT VUT Brno, 2007. s. 128-131. Detail
2006
LINDR, J. Analýza postojů studentů Stavební fakulty v Brně k environmentální problematice. In Spoločenské a ľudské súvislosti globalizácie. Bratislava: STU Bratislava, 2006. s. 103-108. ISBN: 80-227-2449- 1.Detail
2003
LINDR, J. Analýza postojů studentů Stavební fakulty VUT v Brně ke společenskovědním, teoretickým a odborným předmětům. In Humanizácia a životné prostredie. Bratislava: STU Bratislava, 2003. s. 143-151. ISBN: 80-227-1920- X.Detail
*) Citace publikací se generují jednou za 24 hodin.