Publikace
2023
ZINECKER, M.; BARTOŠ, V.; MELUZÍN, T.; SKALICKÝ, R.; LAPINSKA, J. Odborné vyjádření dle smlouvy o dílo o smluvním výzkumu - finanční ocenění souboru marketingově orientovaných a zákaznicky orientovaných aktiv a hodnot vybrané společnosti. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2023.
s. 1-6.
DetailBALCERZAK, A.; ZINECKER, M.; SKALICKÝ, R.; ROGALSKA, E.; DOUBRAVSKÝ, K. Technology-oriented start-ups and valuation: A novel approach based on specific contract terms. TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, 2023, roč. 197, č. 122876,
s. 1-15. ISSN: 0040-1625.
Detail | WWW2022
SKALICKÝ, R.; ZINECKER, M.; BALCERZAK, A.; PIETRZAK, M.; ROGALSKA, E. Valuation of embedded options in non-marketable callable bonds: a new numerical approach. Technological and Economic Development of Economy, 2022, roč. 28, č. 4,
s. 1115-1136. ISSN: 2029-4913.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovněSKALICKÝ, R.; MELUZÍN, T.; ZINECKER, M.; BALCERZAK, A.; ROGALSKA, E. Brand valuation: an innovative approach based on conversion ratios. EKON ISTRAZ, 2022, roč. 2022, č. JUN,
s. 1-24. ISSN: 1331-677X.
Detail | WWWSKALICKÝ, R.; ROGALSKA, E.; PIETRZAK, M.; ZINECKER, M.; MELUZÍNOVÁ, J. Optimal Farm Size and Effectiveness of Agriculture in the EU: The Case of Wheat Yields. Transformations in Business&Economics, 2022, roč. 20, č. 3C (54C),
s. 653-669. ISSN: 1648-4460.
Detail | WWW2021
SKALICKÝ, R.; MELUZÍN, T.; ZINECKER, M. Brand valuation: an innovative approach based on the risk difference. Oeconomia Copernicana, 2021, roč. 12, č. 1,
s. 159-191. ISSN: 2083-1277.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
*) Citace publikací se generují jednou za 24 hodin.