Detail předmětu
Počítačová vizualizace a animace
FSI-YPV-AAk. rok: 2010/2011
Předmět probírá v první polovině semestru program Macromedia Flash MX 2004, v druhé polovině program Cinema 4D. V rámci vyuky Macromedia Flash je vytvářen půlsemestrální projekt, který aktivní formou aplikuje probranou látku z každé lekce. V rámci výuky programu Maxon Cinema 4D získávají studenti základní znalosti s exportováním vytvořených 3D modelů, jejich vizualizací a animací. Výstupem je renderovaná prezentace.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Výsledné hodnocení se skládá z hodnocení projektů, pracovních úloh a testu. Celkem je možno získat až 100 bodů. Výsledná klasifikace se určí podle stupnice ECTS.
Hodnocení i pouze jediného úkolu nižším než polovina z maximálního počtu bodů je celková klasifikace předmětu „nevyhovující“.
Podle čl. 13 Studijního a zkušebního řádu VUT v Brně se užívá klasifikační stupnice ECTS. KLASIFIK. STUPEŇ ECTS / BODOVÉ HODNOCENÍ / ČÍSELNÁ KLASIFIKACE // A / 100–90 / 1 / výborně // B / 89–80 / 1,5 / velmi dobře // C / 79–70 / 2 / dobře // D / 69–60 / 2,5 / uspokojivě // E / 59–50 / 3 / dostatečně //F / 49–0 / 4 / nedostatečně.
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Cvičení s počítačovou podporou
Vyučující / Lektor
Osnova
Jednoduchá grafika;
Instance a symboly;
Animace;
Tlačítka a ActionScript;
ActionScript;
Export;
Úvod do programu Maxon Cinema 4D, grafické prostředí programu;
Import geometrie, hierarchie objektů, scéna (kamery, světla);
Vlastnosti objektů, přiřazování materálů, tagy;
Animace, časová osa, klíčové snímky;
Nastavení renderingu, global illumination;
Výstupní formáty.