Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FAST-1P1Ak. rok: 2010/2011
Základy teorie managementu (plánování, organizování, personalistika, vedení, kontrola) s přihlédnutím k moderním a aktuálním manažerským trendům a metodám. Obecné i aktuální poznatky teorie a praxe managementu s přihlédnutím na potřeby odvětví vodního hospodářství, resp. životního prostředí. Důraz se klade na praxí ověřené managerské techniky a postupy. Základy marketingu (zákaznická orientace, marketingový mix, práce s veřejností atd.). Seminární práce na téma strategie, organizačního uspořádání, plánu obsazení, kontrolního systému a marketingové orientace zvolené nebo zadané firmy.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Prerekvizity
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor V , 5 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení