Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-RtmarDAk. rok: 2011/2012
Předmět bude orientovaný na prezentaci nejnovějších poznatků z oblasti marketingu, zejména s důrazem na strategický marketing, marketing služeb a mezinárodní marketing.
Jazyk výuky
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor DSP-ŘEP , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelnýobor DSP-ŘEP , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
obor DSP-ŘEP-KS , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelnýobor DSP-ŘEP-KS , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný
Seminář
Vyučující / Lektor