Detail předmětu

Teorie marketingu

FP-RtmarDAk. rok: 2011/2012

Předmět bude orientovaný na prezentaci nejnovějších poznatků z oblasti marketingu, zejména s důrazem na strategický marketing, marketing služeb a mezinárodní marketing.

Jazyk výuky

čeština

Zajišťuje ústav

Výsledky učení předmětu

Tento předmět rozvíjí znalosti studentů na úrovni aktuálních poznatků vybraných marketingových témat.

Prerekvizity

Pokročilá znalost marketingových pojmů a koncepcí, jakož i soudobých trendů v oblasti marketingu.

Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody

Důraz bude kladený na samostudium, na schopnost exaktního vědeckého přístupu k analýzám marketingového dění ve vyspělých firmách a na schopnost využití tvůrčích vědeckých metod při analýzách a návrzích marketingových opatření.

Způsob a kritéria hodnocení

Hodnocení - na základě písemného projektu na zadané téma a ústní diskuse k tématu

Osnovy výuky

1. Soudobé poznatky marketingové teorie
2. Uplatnění analytických metod při uplatnění marketingových přístupů
3. Syntéza výsledků výzkumu jako základ pro generování námětů na marketingová opatření

Učební cíle

Cílem je poskytnout studentům doktorandského studia platformu pro diskusi o soudobých trendech v uplatňování marketingových přístupů, a to zejména z pohledu možností uplatnění nejnovějších metod a poznatků.

Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky

Výuka probíhá v souladu s plánem výuky v doktorském studiu.

Základní literatura

Murphy, J. Intermarket Analysis : Profiting from Global Market Relationships (EN)

Zařazení předmětu ve studijních plánech

  • Program DSP doktorský

    obor DSP-ŘEP , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
    obor DSP-ŘEP , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný

  • Program DSP-KS doktorský

    obor DSP-ŘEP-KS , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
    obor DSP-ŘEP-KS , 2 ročník, letní semestr, povinně volitelný

Typ (způsob) výuky

 

Seminář

20 hod., nepovinná

Vyučující / Lektor